Tickets

Wij bieden tickets via ons online verkoopkanaal aan.

Wij vragen u vriendelijk, LEES EERST alstublieft de informatie op deze pagina.

Klik hier voor tickets (volgt spoedig)

Kinderziektes ticketsysteem en vrijwilligers
In 2016 hebben wij een eerste ervaring opgedaan met online tickets en het elektronisch verwerken van deelnemersgegevens. Op de eerste twee dagen leverde dit problemen op, met lange wachttijd tot gevolg. Dit jaar hebben we geprobeerd dit te ondervangen, maar ook hier geldt: we zijn maar 1 week per jaar actief. Tijd en gelegenheid om systemen vooraf te testen hebben we niet, en vanuit onze vergunning zitten we wel aan allerlei verplichtingen vast omtrent gegevens vastleggen en veiligheid. Wees er van overtuigd dat wij ons uiterste best doen om het voor iedereen zo prettig, soepel en makkelijk mogelijk te maken. Als dat niet helemaal lukt, vragen we uw begrip. Vergeet alstublieft niet dat wij allemaal vrijwilligers zijn, en dit allemaal doen omdat we het leuk vinden voor de kinderen.

Leeftijd
Ten tijde van het evenement is uw kind minimaal 6 jaar, of maximaal 12 jaar. Wordt uw kind op woensdag 6 jaar oud, kan uw kind pas op woensdag mee doen met de KVW. Wordt uw kind op vrijdag 13 jaar, kan uw kind tot en met donderdag meedoen met de KVW. Dat is niet om vervelend te doen, maar onze vergunning en de verzekering gaat ingewikkeld doen als uw kind in die situatie bij een calamiteit betrokken raakt. U bent zélf verantwoordelijk voor het naleven van deze regels. Uw kind toch naar de KVW sturen, terwijl het te jong of te oud is, geschiedt op eigen risico!

Één kind tegelijk
In tegenstelling tot vorig jaar kunt u slechts voor 1 kind tegelijk kaarten bestellen. U kunt wel meerdere typen kaarten, of meerdere kaarten van 1 type tegelijk bestellen. Dit komt omdat we maar 1 naam tegelijk in het systeem kunnen verwerken op een serie tickets. Drie kinderen naar de KVW sturen? Dan graag drie keer het aankoopproces doorlopen.

Gegevens invullen van uw kind
Wij hebben vanwege onze vergunning een aantal gegevens nodig van uw kind(eren). Het systeem is zo gebouwd dat de gegevens die u opgeeft, worden gekoppeld aan de barcode van het ticket. De meeste gegevens zijn verplicht. Zonder die gegevens kunt u de koop van het ticket niet afronden.
Denk eraan dat wij de volledige naam van uw kind nodig hebben (voornaam en achternaam), geslacht, woonplaats en een telefoonnummer voor noodgevallen. Vult u dit zorgvuldig in. Wij kunnen de gegevens bij de kassa niet controleren. U bent zelf verantwoordelijk voor het juist verstrekken van deze gegevens.

Meerdere dagkaarten
Wilt u uw kind bijvoorbeeld 3 dagen naar de KVW laten komen, dan bestelt u drie dagkaarten. Iedere kaart is slechts 1x te gebruiken. Nogmaals: U kunt maar voor 1 kind tegelijk kaarten bestellen. U kunt niet 3 dagkaarten op 1 naam, door drie kinderen laten gebruiken!!!

Avondprogramma
Let op! Het avondprogramma zit alleen inbegrepen in de tickets waar dit expliciet op staat vermeld! Staat het er niet op? Dan zit het er niet bij in! In de prijs van een avondticket zit avondeten inbegrepen.

Consumptiemunten en lunch
In het aankoopproces kunt u consumptiemunten en lunch bestellen voor uw kind. Deze ‘producten’ zijn niet per se aan een deelnemer gebonden. Het meenemen van eigen consumpties is toegestaan en limonade en water wordt gedurende de dag gratis verstrekt. Met de consumptiemunten kan o.a. slushpuppy, ijs en chips worden gekocht.

Toeslagen
Ons ticketsysteem kost geld en is misschien niet het meest flexibel. Omdat wij slechts 1 week per jaar actief zijn en slechts beperkt gesubsidieerd worden, kunnen wij ons geen duur op maat gemaakt systeem veroorloven.
Het systeem is daardoor niet volmaakt en er zijn wat kosten verbonden aan het verwerken van de transacties. Wij vragen om uw begrip. Omdat wij zo min mogelijk contant geld op het terrein willen en mogen hebben, moedigen wij daarom aan dat u de tickets vooraf via internet bestelt.

Ticketfraude voorkomen
Wij zijn als Stichting en als KinderVakantieWeek nieuw met het verschijnsel van online ticketing, maar we zijn wel bekend met het verschijnsel fraude bij internettickets. Wij hebben alle maatregelen genomen die binnen ons bereik liggen om fraude zoveel mogelijk tegen te gaan, o.a. door een betrouwbare partner uit te zoeken die een groot deel van deze zorg wegneemt. Houdt u er rekening mee dat wij u bij de toegang tot het evenement eventueel kunnen vragen naar een bewijs van identiteit van de deelnemer, en dat wij controleren op eventueel dubbel gebruik van een barcode (bijvoorbeeld een twee keer geprinte dagkaart). Wij verplichten onszelf bij (verdenking van) fraude direct melding te maken bij de Politie. Wij vragen u vriendelijk: wees zorgvuldig in wat u print en aan uw kind meegeeft. Zo voorkomen we samen onprettige situaties.

Na het scannen van het ticket en het vaststellen van de toestemming tot toegang tot het evenement, krijgt de deelnemer (uw kind) een bandje. Consumptie- en lunchmunten die eventueel zijn bijbesteld kunnen separaat worden opgehaald. Na het scannen wordt de ticket ingenomen en vernietigd, dit om (per ongeluk) dubbel gebruik te voorkomen.